Lev dit liv med mere NÆRVÆR og BEVIDSTHED

Med Mindfulness Baseret Kognitiv Terapi og Kognitiv Terapi

Mindfulness Baseret Kognitiv Terapi 

Og Kognitiv Terapi

Gennem mindfulness meditation kan du lære at genkende negative tankemønstre hos dig selv, når de opstår, bevidst ændre fokus på øget nærvær og dermed opleve flere kompetente handlemuligheder.

Oplever du, at udfordringer i livet, stress, angst, depressioner, fysisk eller psykisk smerte trækker dig ned og forhindrer dig i, at leve dit liv i tråd med dine værdier? Har du søvnproblemer, skælder mere ud på dine nærmeste end du har lyst til eller ikke den forældre eller kæreste du gerne vil være? er mentalt fraværende og ukoncentreret? Har du svært ved at finde glæde i livet? 

Jeg kan ved hjælp af Kognitiv terapi og mindfulness baseret kognitiv terapi give dig redskaberne til at blive mere bevidst om dine mønstre, når de udspiller sig i dit daglige liv, og dermed give dig øget mulighed for at bryde dem og få nye handlemuligheder.

Du får mulighed for at arbejde med dine vanskeligheder på en varig måde så du, også efter forløbet hos mig, har redskaberne til at arbejde videre med bl.a. mindfulness til glæde i dit liv.

Du er i gode hænder hos mig, jeg har mange års erfaring med terapeutisk arbejde i det etablerede behandlersystem. Jeg vil derfor også altid forsøge at guide dig videre hvis jeg vurdere, at du har behov for andet hjælp end det jeg kan tilbyde.

I individuelle forløb anbefaler jeg minimum 4-5 sessioner. Der er mulighed for at aftale hjemmebesøg i Esbjerg.

Personlig

Individuelt forløb er for dig, der ikke ønsker at være sammen med andre i gruppe, ikke vil vente på gruppeopstart eller som ønker klassiske kognitive individulle Samtaler.

Gruppe

I gruppeforløbet mødes vi en gang om ugen i 8 uger i 2½ time pr. gang, der er plads til 10-12 personer i gruppen.

Hjemmearbejde

Hjemmetræningen er vigtigt for at få den gavnlige effekt af mindfulness og kognitiv terapi, og det anbefales at man mediterer 30- 40 minutter dagligt imellem sessionerne imens forløbet står på.

Elisa Ferrari

Mindfulness Baseret Kognitiv Terapeut instruktør / Socialrådgiver

Jeg mediterer og laver selv yoga dagligt, og holder min egen praksis ved lige ved forsat deltagelse i uddannelse, retreats mv. ”.

Min personlige vej ind i yoga og meditations verdenen er, at jeg i 2004 selv blev ramt af stress. Her erfarede jeg på egen krop, hvor meget yoga og meditation gav mig ift. at finde mere nærvær og bevidsthed i mit liv, og hvor vigtigt det er i en hektisk hverdag, at finde en balance i krop og sind, og et mentalt helle for de krav og belastninger af både følelsesmæssigt og arbejdsmæssigt karakter vi mennesker møder i en helt almindelig hverdag og ikke mindst har til os selv.

HJEMME-
TRÆNING

Hjemmetræningen er vigtigt for at få den gavnlige effekt af mindfulness, og det anbefales at man træner 30-40 minutter dagligt imellem sessionerne imens forløbet står på. 

N

Du får adgang til en medlemsside med guided meditationer og afslapningsøvelser

N

Du lytter og lærer imellem vores sessioner

N

Download lydfilerne og lyt når du vil

N

Stream lydfilerne på din mobil eller pc

N

Det er nemt og bekvemt

Glade kursister

”Just hjemkommet efter en fantastisk dag med mindfulness arrangeret af Elisa Ferrari, Bodyscan, Yoga og meditationer i flere versioner. Har virkeligt lært en masse og fået mange input til at blive bedre til at være tilstede i nuet og til at opnå større bevidsthed om min krop og mit sind”

Anina Reffs Hofland

”Tak for en helt igennem givende dag! Din passion, viden, erfaringer og menneskelige egenskaber gør bare forskellen”

Lene Larsen

”Elisa er en fantastisk formidler og inspirator”

Anina Reffs Hofland

GRATIS INDLEDENDE SAMTALE

Inden vi går igang skal vi have en snak sammen. En Time Gratis.

BESTIL EN SAMTALE!

Telefon: 61 71 14 25

Email: mbkt@elisaferrari.dk

© 2016-2017  Elisa Ferrari. Privatlivs oplysninger 

Følg mig